“ Give Your Smile To Every One, But Give Your Love Just One Person ”

English French German Spain Italian Dutch
Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Media Player Classic


Kamis, April 16, 2009

Tanpa Dirimu (1)

Aku hanya insan yang tak berada
Aku hanya suara tangis dirimba belantara
Aku hanya tercipta untukmu
Aku hanya milikmu seorang

Tiada orang lain yang dapat menggantikanmu
Bila tanpa dirimu apa arti hidup ini
Bagai malam tanpa bintang
Bagai bumi tanpa rembulan

Hanya kau yang aku miliki
Tiada orang lain lagi dihati ini
Bila tak ada kamu serasa hidup tanpa gairah
Hidup serasa hambar bila kau tak ada disisiku

Tiada tempat untuk mencurahkan rasa dalam hatiku
Tiada tempat untuk menghapus semua rasa dahagaku
Hanyalah kamu tempat aku berlabuh
Hanya kamulah satu-satunya tempat aku bersemayam

0 komentar:

Posting Komentar